dinsdag 13 mei 2014

First.

Het is voor mij de eerste dag van de werkweek & eigenlijk gaat niets anders dan anders.

Wat deze dag anders maakt is dat ik mijn eerste blog zal vastleggen, wauw!

Ik ben jong, althans dat vind ik, hartstikke gelukkig, heerlijk verliefd en eigenlijk komt heel veel me toewaaien volgens velen (al heb ik zelf het idee dat ik correct in de wind moet gaan staan om de kansen te vangen zoals ieder ander). Ik ben echt BAR slecht met de nederlandse taal/grammatica en slaak een zucht bij een correctie, ik sla het namelijk simpelweg niet op in mijn grote hoofd.

Politiek vind ik stom, stemmen voelt als een plicht want ik voel me niet op de hoogte genoeg voor een recht van spreken. Het nieuws volg ik nooit. Ik ga niet eerder uit bed om het ochtendjournaal te kijken omdat ik te gehecht ben aan m'n slaap, van de krant krijg ik vieze vingers en al die nieuwsapps e.d. zuigen m'n gb's weg terwijl daar ook leuke dingen kunnen staan. Het is toch 90% negatief en 75% zie ik op facebook, instagram, twitter toch voorbij komen. I know, ik ben een schandvlek.

Ik ben gek op wijn, vodka, bittergarnituren en onnozel doen. Een dag niet gehuild hebben van het lachen, maakt me bitter. M'n vriendje heeft heel wat met me te verduren, hij heeft het alleen nog niet door want hij is soort van hetzelfde *THANKGOD

Arrogant, kil en streng zijn eigenschappen die door mensen weleens gebruikt worden om mij te omschrijven. Ik vind persoonlijk dat wij in een verwende maatschappij zijn gegroeid waar iedereen high-sensitive is en te lui is om te werken. Geef je je mening dan ben je een kutwijf, terwijl er gewoon naar je mening gevraagd wordt. Vindt je het achterlijk dat iemand op 14:00u naar huis wilt omdat de zon schijnt, dan neem je je werk te serieus en geniet je niet van het leven.  AMMEHOELA! Werken voor je centen en onderhoudt jezelf! Niks komt vanzelf en hele-hele-helemaal niets is gratis. Een mening van een ander is onbelangrijk, want iedereen vindt altijd wel wat. Ga niet huilen als de mening van een ander niet correspondeert met de jouwe.

Zo... ben ik al arrogant, kil en streng?!

Ik ben ook heel lief, als je het verdiend. Schattig als je me verlegen maakt. Kleffer dan klef, tegen het vieze aan aardig als je een cliƫnt van me bent of een oudere. Enorm emotioneel bij filmpjes als romcom's, geƫmotioneerde baby's/mannen of als iemand onrecht aangedaan wordt.

Al met al ben ik een typische vrouw die het allemaal zelf wel denkt te kunnen, maar heel graag iemand heeft die haar even klein doet voelen zodat ze er tegen aan kan kruipen.

Of mijn blogs je daadwerkelijk gaan interesseren vraag ik me af, maar 1 ding is zeker:

Ik raak zo van mijn gezeur af zonder er ongevraagd mensen mee lastig te vallen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten